niedziela, 20 września 2015

Hej

Witajcie na blogu poświęconym Fan Fiction o nazwie We Will Fight Together. Taki mały wstęp zamiast prologu, bo po prostu go nie chcę :)

Nie którzy z was mogą kojarzyć mnie z http://justinabbycommenlove.blogspot.com
Jeżeli jesteś taką osobą witam Cię ponownie :) Mam nadzieję, ze kilku z was zostało. Wiem też ze długo czekaliście za co bardzo przepraszam.
 Jeżeli jesteś zupełnie nowy - i też jeżeli już mnie znasz - chciałabym na wstępie dodać, że fabuła jest niespotykana mam nadzieję, choć pewien wątek możecie już kojarzyć. Mimo to, to będzie coś innego :) Przemyśl to zanim opuścisz tego bloga na zawsze. To tyle ode mnie na początek. Wkrótce pojawi się pierwszy rozdział, być może nawet w ten poniedziałek.

Chciałabym złożyć serdeczne podziękowanie za cudowny szablon, jeżeli to czytasz, to po prostu dziękuję :) Jest piękny.

6 komentarzy:

  1. Czekam na pierwszy rozdział! To nic, że wiem już, co w nim jest! :D Po prostu go chcę!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać rozdziału :* Życzę weny duuużo :D I śliczne tło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam niecierpliwie na rozdział!! Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać.A ten szablon jest po prostu świetny.Jeśli chcesz możesz wpaść do mnie może cię zainteresuje ;)
    http://the-perfect-crime-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. (Mam zwyczaj pisać to na wielu blogach, na które robiłam szablon)
    Super szablon, koleżanko. Hahahaha, a tak naprawdę to czegoś mi w nim brakuje...
    Czekam na pierwszy rozdział, dasz mi znać, kiedy się pojawi? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na rozdział ( Wiem że jest super i już go czytałam ale i tak czekam ^^ )

    OdpowiedzUsuń